maandag 2 maart 2015

Stampin all around

Door mijn vriendin Belinda Blom heb ik kennisgemaakt met Stampin' Up! Zij heeft me gesteund, me wegwijs gemaakt en vooral heel veel geleerd. In augustus 2014 ben ik toegevoegd aan haar team als onafhankelijk Stampin' Up! demonstratrice. Belinda publiceert haar creaties onder de naam Stampin' Unlimited! Bezoek ook haar blog eens voor meer creatieve input. Ze heeft mij in ieder geval zeer geïnspireerd! 


Doordat ik ben toegevoegd aan Team Stampin' Unlimited!, maak ik ook deel uit van Team Utopia. Jaja... ik weet het... bekende naam, maar deze was al bedacht voordat John de Mol met het idee van zijn nieuwe wereld kwam. Team Utopia bestaat uit 115 onafhankelijke demonstratrices die hun ervaringen met elkaar delen en elkaar uitdagen in hun creativiteit. 


Alle demonstratrices werken vooral met de producten van Stampin' Up! Stampin' Up! is opgericht in 1988 en staat voor inspireren, creëren en delen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten