maandag 20 april 2015

Feestje?!

Mijn vriendin Shirley is een fervent blogger. Toen zij onlangs schreef over haar speurtocht naar een geschikt kinderfeestje voor haar dochter van (bijna) 8, dacht ik ... zal ik ... Niet gedaan.  Afgelopen week kreeg ik een appje. Ze had haar dochter mijn blog laten zien en ineens was daar het gewenste enthousiasme. Of ik een workshop wil verzorgen voor 6 meisjes. En dan echte meisjes-meisjes. 

Nou daar kan ik wel wat mee! Heerlijk over de top roze en glitters. 


We hebben gekozen voor een vrolijke kaart en een leuk doosje (dat ook nog gevuld wordt). Om de meiden op weg te helpen, heb ik voorbeelden gemaakt die als leidraad dienen. Maar ze mogen natuurlijk ook zelf hun gang gaan.


Om ook de gasten alvast warm te maken voor het feestje, heb ik gisteren ook nog even snel de uitnodigingen gemaakt. Die zijn vandaag aan de meiden uitgedeeld. Spannend!



 Hopelijk kan ik binnenkort foto's posten van de resultaten van de meiden. Ben heel benieuwd!

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi en wat is ze enthousiast! Delen doe ik over anderhalve week. Om de verrassing er een beetje in te houden voor de genodigden ;)

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!
    Ik ben super benieuwd hoe de workshop wordt!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen