vrijdag 29 mei 2015

Stampin' Up! Conventie 2015 (2)

Afgelopen zaterdag was dus mijn eerste Regionale Stampin' Up! Conventie. Tweehonderd enthousiastelingen die voor dag en dauw op pad waren om hun vrije dag in Duiven te besteden.

De nieuwe catalogus werd gelanceerd en zeer enthousiast ontvangen. Er was een prize patrol, demonstraties, presentaties, gelegenheid om zelf met nieuwe stansen en embossingfolders aan de slag te gaan en een make&take met de nieuwste stempelset Die set staat zoooo hoog op mijn verlanglijstje! En we kregen de mogelijkheid van elkaar te leren door het uitwisselen van "swaps". Vorige keer heb ik mijn swap al laten zien. Nu de swaps die ik heb ontvangen:


Een erg leuke manier om contact te leggen met "collega's", om nieuwe technieken te zien en om andere combinaties van kleuren - stempels - embellishments te zien dan ik zou bedenken. Collega Silvia Teeuw had haar super originele swap zelfs een naam gegeven: "Bye bye bbsugar". Een waardig afscheid van een favoriete kleur in de vorm van een reiskoffertje met een pakje tissues (rechts op de foto). Aan creativiteit geen gebrek! Ook Belinda Blom had een swap geheel in haar vintage stijl (rechtsonder) gemaakt. Ik heb in iedergeval weer een hele dosis inspiratie opgedaan!

 Het was gezellig om deze dag als team mee te maken. En we hebben direct een afspraak gemaakt voor een volgende teamdag.


Team Stampin' Unlimited!: Silvia Teeuw, Belinda Blom en Kitty van 't Hof

2 opmerkingen: