maandag 18 mei 2015

Stampin' Up! Conventie 2015

Aanstaande zaterdag is er een regionale Stampin' Up! conventie in Duiven. Hier komen ruim 200 demonstratrices bijeen en dit is de eerste keer dat ik erbij ben.

Om van elkaar te leren en ook buiten je comfortzone creatief bezig te zijn, wisselen we daar ideeën uit via "swaps". Een cardfront of leuk doosje, waarin je een bepaalde techniek laat zien of werkt met je favoriete stempel, ruil je met een andere demo. Aan het eind van de dag ga je dan naar huis met een tas vol inspiratie.

Om nu direct 200 swaps te maken ging me een beetje ver, dus dacht ik ik begin met 40 stuks. Omdat ik wilde voorkomen dat alles weer op het laatst zou aankomen, ben ik lekker op tijd begonnen. Nu staat er per 2 juni a.s. ook nog een cataloguswissel voor de deur. En de swaps moeten o.a. gemaakt zijn van actuele artikelen van Stampin' Up! Voortvarend ging ik aan de slag met mijn swaps. Het moest bij mij passen, actueel zijn en een minimum aan materiaal bevatten. Helemaal blij met mijn creatie en super op tijd klaar...



Dacht ik...

Toch een set gemist die helaas uit de collectie gaat en laat dat nu net de set zijn waarop ik mijn swap had gebaseerd. Dilemma: doen of mijn neus bloed en gewoon hiermee naar Duiven, of toch opnieuw beginnen?! Rob wist het antwoord eerder dan ikzelf, maar hij had wel gelijk. Natuurlijk ben ik opnieuw begonnen en dit keer maar liefst 50 stuks. Dit is hem nu dus geworden:


En het vorige ontwerp? Geen idee wat ik met 40 dezelfde kaarten moet, dus dat zal voor het grootste deel toch wel het vierkante archief worden ben ik bang. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten