vrijdag 29 mei 2015

Zeker weten!


Soms wil je iemand gewoon even een hart onder de riem steken. Mijn kaarten helpen me dat te kunnen doen. Terwijl ik nadenk over de kleuren en de layout, ben ik in mijn hoofd bezig met de persoon waar ik de kaart voor maak.

In dit geval maakte ik een kaartje voor mijn lieve vriendin die hard haar best doet om te revalideren, maar echt nog wel een lange weg te gaan heeft. Toen ik onlangs bij haar op bezoek was, zag ik een prachtige foto van haar en haar vriend. Hij had deze foto op glas laten vergroten met de boodschap dat dit is waar ze samen weer naar op weg gaan. Zo lief en zo mooi! Het was duidelijk dat mijn vriendin kracht put uit dit beeld. En dat ze dat gaan halen samen? Ik weet het zeker! Het beste moet voor hen nog komen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten