dinsdag 18 augustus 2015

Zomerkamp

Mijn "neefje" ging op zomerkamp. En dan niet zo'n alles is geregeld resort, nee echt helemaal back to basics. Douchen in het meer, de wc doortrekken met een emmer regenwater, corvee, zelf afwassen, enzovoorts. Hij heeft het geweldig gehad! 

Voor zijn vertrek had hij al aangegeven dat mijn volgende kaartje voor hem wel een minecraft kaartje mocht worden. Nu ken ik zijn enthousiasme over dit spelletje en mocht hij post ontvangen op zijn zomerkamp, dus was er een mooie gelegenheid. Pinterest moest uitkomst bieden over het ontwerp voor een kaartje dat bij dit spelletje past. Het spelletje is grafisch niet heel gelikt en bestaat uit blokjes (pixels). Ja dan wordt de kaart ook samengesteld uit blokjes! Hoewel ik me nog afvroeg of ik hem echt wel een plezier zou doen met dit simpele kaartje, vond  hij hem geweldig. Iedereen was jaloers op zijn mooie kaart en hij is zelfs voorgelezen.  


Nou had ik me gelukkig vooraf gerealiseerd dat het vooral moest bijdragen aan zijn image.

Mission accomplished!

Fijne dag allemaal.

Kitty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten