zondag 25 oktober 2015

Dikke knuffel

Hoewel ik behoorlijk Engels georiënteerd ben, ben ik heel blij met de nieuwe Nederlandse hostess set (Er is er één jarig, hoera, hoera) die met het verschijnen van de jaarcatalogus is uitgekomen. Ik gebruik hem graag en veel. De teksten zijn eigenlijk altijd en overal toepasbaar.

Dit kaartje maakte ik voor mijn lieve vriendin Belinda. Dat zij knuffels kan gebruiken, weet ik wel zeker. Hoe een rotziekte als kanker je leven van de ene op de andere dag gewoon overneemt is bizar om van zo dichtbij mee te maken. Het maakt me machteloos en dat vind ik verschrikkelijk.


Gelukkig hebben we veel contact en is Belinda sterk en positief. Dat maakt dat zij en wij vertrouwen op de toekomst! Vorige week heb ik haar voor het eerst weer gezien en dat was heerlijk en vertrouwd. Als vanouds samen aan de knutsel, lekker bijbeppen en tussendoor nog even aan de wandel met Floortje. Het was genieten!

Fijne dag,

Kitty

Geen opmerkingen:

Een reactie posten