zondag 25 oktober 2015

Oeps!

De laatste paar keer heb ik uitsluitend via Facebook berichten geplaatst op KIT's Cards. Afgelopen vrijdag kreeg ik op mijn kop van mijn man hierover. Zijn buitenlandse collega's houden blijkbaar mijn pagina in de gaten... maar ja daar gebeurt niets.

Schaam, schaam. Maar wel heel lief! Nou ik zal het goed maken met jullie.

Afgelopen week was het herfstvakantie met bijpassend weer en dus een perfecte gelegenheid om aan de knutsel te gaan met een groepje kids met hun favoriete topic van tegenwoordig: Minions!



Deze twee kaartjes hebben we gemaakt met een groepje in de leeftijd tussen 7 en 14 jaar. Het was leuk om te zien dat uiteindelijk alle kaartjes anders zijn geworden. Ze hebben genoten van het proces en waren allemaal heel enthousiast over het resultaat van hun eigen creativiteit.

Fijne dag!

Kitty




Geen opmerkingen:

Een reactie posten