maandag 18 april 2016

Eerste Heilige Communie Lieke: Komm, Wir Finden Einen Schatz!



De oudste dochter van onze vrienden uit Duitsland had haar eerste heilige communie begin van deze maand. In Duitsland wordt dat vrij uitgebreid gevierd en wij mochten er niet alleen bij zijn, ik mocht ook de herinneringskaarten en kerkboekjes maken. Het thema stond vast en de schatkist moest vooral niet te veel op een piratenkist lijken. De kleuren vertegenwoordigen de kleuren van de regenboog en de boodschap werd mooi door de kinderen invulling gegeven tijdens de dienst.





Nou dacht ik klaar te zijn na de enorme stapel kerkboekjes en herinneringskaarten, maar er moesten ook nog wat andere kaarten gemaakt worden. En toen mijn vriendin mij eenmaal had gevonden... kon ik aan de slag met nog een aantal andere projectjes. 

Hieronder de uitnodigingen die Lieke heeft verstuurd naar haar genodigden.



Dit zijn de bedankkaartjes voor de moeders die hebben meegewerkt aan de voorbereidingen voor deze dag.



Dit zijn de felicitatiekaartjes voor de andere communiekinderen.



Dit zijn de bedankkaartjes voor onder andere de pastoor en de omliggende dorpen.


Al met al een mooie dag voor Lieke en een bijzondere ervaring voor ons. 
Niet alleen om erbij te mogen zijn maar ook om er op mijn manier aan bij te mogen dragen.

Fijne dag allemaal!

Kitty


Geen opmerkingen:

Een reactie posten